Pengikut

Jumaat, 20 Ogos 2010

Percubaan sudah berlalu... Mudah jer kan???

Percubaan PMR telahpun berakhir hari ini...
Bila saya menjengah pelajar-pelajar Tingkatan 3, kelihatan masing-masing tenang dan mungkin dapat menjawab dengan tepat... Bila saya tanya...

Saya: Camner ngan Trial?? Senang??

Dia: Bley lah cikgu....

Saya: Boleh skor brapa A??

Dia: Erm... Semua kot

Saya: really?? Wah, confirm PMR sebenar boleh skor A terus (baca: Straight A) ni..

Dia: Erm.. (tersipu-sipu) semua tak A kot

Saya: ...........


Apa-apa pun, saya berharap dan berdoa agar semua pelajar dapat keputusan yang baik dalam percubaan PMR seterusnya boleh dapat semua A dalam semua matapelajaran...

Majulah Sukan untuk Negara!!! (Ada kaitan ker???)

3 ulasan:

ckLah@xiiinam berkata...

Selamat memeriksa kertas untuk cikgunya pula....kat sini dh percubaan SPM. Hadiah untuk cuti raya cikgu.

Syeeda Sobbihi berkata...

hehe. semoga cikgu & anak murid cikgu berjaya.

Cikgu Nizam berkata...

Cklah: hahaha... itulah hadiah yang paling bermakna

Syeeda: Amin

Log Masuk Google akaun untuk melihat aktiviti

Related Posts with Thumbnails